Selvbetjening
Har du spørgsmål til dit abonnement?
Tjek vores FAQ her på siden for at finde svar på de fleste spørgsmål.
Kan du ikke finde svar, så kontakt kundeservice på
telefon 31 36 20 60 eller på info@olfi.dk
Ofte stillede spørgsmål
Fornyes mit abonnement automatisk?
Ja, dit abonnement fornyes automatisk, uanset abonnementstype og betalingsfrekvens, indtil det opsiges.
Hvordan logger jeg ind?
Log ind med din e-mail og adgangskode direkte via låste artikler eller på Log ind.
Jeg har glemt mit kodeord/password.
Du kan nemt nulstille din adgangskode ved at klikke på "Glemt/mangler din adgangskode?" på siden Log ind.
Hvordan ændrer eller opdaterer jeg min betalingsmetode?
Hvis dit betalingskort er udløbet, eller du ønsker at skifte betalingsmetode, kan du nemt opdatere dette via selvbetjeningen (Privat-abonnementer kan betales med betalingskort og MobilePay. Har du et Business-abonnement, kan du også vælge at modtage en faktura på e-mail eller via EAN).
Hvordan tilføjer jeg brugere til mit Business-abonnement?
Med et Business-abonnement får du automatisk 2 brugere inkluderet i prisen. Du har mulighed for at tilkøbe ekstra brugere efter behov. Hvis du ikke allerede har et abonnement, kan du oprette brugerne i forbindelse med købet af et Business-abonnement. Har du derimod allerede et Business-abonnement, kan du nemt tilføje og fjerne brugere via selvbetjening.
Hvordan finder jeg en faktura på mit abonnement?
Du kan finde alle dine fakturaer på selvbetjeningen.